Contacto Boletín

Nueva Publicación | Iniciativas para el Cambio Social | Argentina

02-08-2016

L'equitat als seus laberints

Rodrigo Fernández Miranda | Alba Sud

La revista Idelcoop, d’Argentina, publica un nou article del membre de l’equip d’Alba Sud sobre l'evolució de les concepcions i pràctiques del comerç just.

L'article aborda l'evolució de les mirades i les pràctiques al voltant de les propostes d'un comerç alternatiu. En perspectiva històrica, el text analitza, en un primer moment, diferents contextos polítics i econòmics de les últimes dècades per explicar les transformacions, addicions i divisions que s'han succeït en el moviment de comerç just. Finalment, es caracteritzen les diferents formes de comprendre i de fer un comerç just, i s'enquadren en el paradigma empíric, conceptual i propositiu de l'economia social i solidària.


Podeu descarregar-lo fent clic aquí: Rodrigo Fernández Miranda (2016). La equidad en sus laberintos. Evolución de las concepciones y prácticas del comercio justo. Idelcoop, 219, pp. 23-44.

 

TERMINALES

El blog de Rodrigo Fernández Miranda

Sobre engranajes e impactos del capitalismo global

Investigador, consultor social y docente, trabaja y participa en movimientos y organizaciones sociales, del Tercer Sector y de la Economía Social. Ha publicado varios ensayos, estudios y artículos. Miembro del equipo de investigación social de Alba Sud y del Centro de Estudios de la Economía Social (CEES) de la Universidad Nacional de Tres de Febrero (Argentina).

En este blog, entre Buenos Aires y Madrid, se abordan de forma crítica engranajes e impactos del capitalismo global y las sociedades de consumo. Un sistema político, económico y social que deja tras de sí desigualdades estructurales, injusticia y depredación, afectando los intereses y saltando por encima de las necesidades de las mayorías sociales.

Ir a blog »